Επιλογή Αερόβιας Ασκηση

 

hills1

  Με ποιες δραστηριότητες μπορούμε να ασκηθούμε αερόβια;

Το τρέξιμο, το ποδήλατο, το κολύμπι δεν είναι οι μόνες επιλογές που έχουμε για να ασκηθούμε αερόβια. Ο χορός και η ζούμπα μπορούν να κάνουν την άσκησή μας πολύ πιο ευχάριστη. Αν όμως τα ομαδικά προγράμματα και τα χορευτικά δεν είναι στις άμεσες επιλογές σας τότε υπάρχουν και άλλες δραστηριότητες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να προσθέσετε ποικιλία στο πρόγραμμά σας. Θα μπορούσατε να αντικαταστήσετε τη μια αερόβια προπόνηση την εβδομάδα με ένα άθλημα που σας αρέσει και το γνωρίζετε, σε μέτριο έστω βαθμό, ώστε να μπορείτε να διατηρήσετε κάποια μέτρια  ένταση σε όλη τη διάρκεια της εξάσκησής σας. Για παράδειγμα μπορείτε να παίξετε ποδόσφαιρο, μπάσκετ ή κάποιο άλλο ομαδικό άθλημα. Μπορείτε ακόμα να κάνετε και πυγμαχία χωρίς αντίπαλο,kick boxing ή ορειβασία. Υπάρχουν πολλές δραστηριότητες με τις οποίες μπορείτε να γυμναστείτε ευχάριστα. Χρησιμοποιείστε τη φαντασία σας!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.